150409

Hej!

Igår träffade jag mina kompisar och vi hade tjejkväll. Riktigt kul var det. Vi mosa i oss massa gott som ebba hade fixat, kanske var fillan också? iallafall så sjöng vi singstar efter det, och jag vann inte en enda gång, haha har väl inga sångtalanger. Sen så tog vi en promenad vilket jag inte orkade men fanns inte så mycket att göra åt saken. Men det var skönt ändå när vi väl kom ut. Det var min kväll! ♥ Bilder kommer sen!

Idag har jag sovit för mycket, som alla andra dagar. Istället för att vara pigg när jag vaknar så är jag trött istället. Men nu när det inte är mycket sol ute så är det lungt. Idag tänkte jag shoppa lite en sväng medan mor och lillebror är på Lek&Bus landet, men Fillan frågade om jag ville med på bio sen så det får bli det istället =). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test