Fredag

Gomorron!

Igår myste jag med bea. Vi tog oss en promenad runt halva hällefors? nej men vi gick en bit iallafall men sen började det bli mörkt och både är mörkrädda så det heter duga så vi börja gå hemåt. Sen så satte vi oss framför tv och hoppades att det skulle finnas något bra, men nej. Så det fick bli Tila Teguila, helt sjukt program! Var nån snubbe som inte fick vara kvar längre och istället för att dra började han slåss mot alla. Hehe.

Nu ska jag städa mitt rum och min garderob, är ingen ordning alls där. Sen så cyklar jag ner och solar. Ciao!


Kommentarer
Postat av: malin

solen kom :)

2009-04-17 @ 15:11:36
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test