Just nu

Vill ha tillbaka mitt internet nu, är så tråkigt att inte kunna blogga. Har ju hur mycket som helst att berätta! men iallafall så sitter jag i skolan och har SO. Vi ska göra en egen uppsats som ska ta cirka 6 veckor. Så det är eget ansvar just nu. Jag ska skriva om Barcelona, har alltid velat åka dit. Men nu vet jag inte längre, Svininfluensan har ju kommit till Spanien men den är förhoppningsvis inte kvar där om ett par år.

Idag är det ju Valborg. Är taggad till tusen, hehe. Ska först iväg och grilla med familjen hos Rebeccas familj med flera familjer antar jag. Sen blir det majbrasan men för min del vet jag inte än. Ska träffa mina tjejer och sen ska vi nog på fest och träffa folk och ha superkul! =) Nu hoppas jag bara på fint väder. Nej nu måste jag fortsätta skriva på uppsatsen. 

Ha en trevlig valborg!  ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

tack, ja visst är dom snygga ;p

2009-05-05 @ 19:08:57
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: Julia

tack, ja visst är dom snygga ;p

2009-05-05 @ 19:09:01
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test