Min helg

Har inte kunnat bloggat på hela helgen, så skriver lite vad som har hänt för er som vill veta!¨

Fredag
På förmiddagen tog jag en promand med mor, sen satt jag mest i solen och njöt. Det är så underbart att våren har kommit. Iallfall så åt jag god mat med familjen lite senare. Sen spelade vi lite kort för lillebror tjata så. Sen tog jag en dusch och fixa mig lite inför kvällen. Träffade mina kompisar och vi gick sedan till Zaring. Ja det var ju lite smått drygt sådär men tack för att jag fick komma iaf!

Lördag
Sov rätt så länge innan jag var tvungen att gå upp. Härligt väder va det i lördags också, så satt ute och solade lite på förmiddagen. Sen gjorde vi en skattkarta åt lillebror, han skulle leta efter påskägg. Han irra runt och runt utan att kolla på kartan, tills vi sa åt han att kolla i hörnet på kartan, då hittade han ägget och vart lite småsur. Så söt =). Sen så åkte vi till mormor och morfar och åt påskmat, gott var det.
Väl hemma tog vi en promenad, väl behövligt. Senare på kvällen åkte jag ner till Fillan, sen gick vi ner till Zaring för att träffa brudarna. Sen vänta vi och några till på skjuts till grängshyttan, var tydligen fest där. Men Jag var inte alls taggad, men det var väl kul att träffa lite folk och så. Mycket bråk blev det också, bland norabor och hälleforsare tydligen. Så himla onödigt! Men man kan ju nästan inte vänta sig något annat på fester. Iallafall så var vi inte kvar där så länge, tack Jasmine & Sandra för att jag fick komma en sväng! =)

Och idag har jag solat lite ute som dom andra dagarna, riktigt skönt och nu vill jag bara ha sommar & sol! Ska snart hoppa in i duschen, vi ska åka och äta hos farmor. Solig söndag på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test