020809

Hej på er!

Har sovit hur länge som helst idag, blev en lång kväll igår. Mår hyfsat bra idag faktiskt. Igår så hade vi sista fotbollsträningen på träningshelgen och sen avslutning med femkamp. Efter det var det fort hem och och duscha sen ner till äffären och köpa massa gott till kvällen då några brudar kom hem till mig. Vi satt ute på verandan med musik och ljus, det var riktigt trevligt och mysigt. Sen fick jag träffa fillan innan hon drar till Leksand. Vi vill inte att hon och ebba drar, hihi! Men självklart är vi sjukt glada för deras skull, hoppas det går riktigt bra för dom! :) iallafall så åkte vi på fest lite senare på kvällen och det var trevligt och det blev en toppen kväll må jag säga! Tack tjejer! ♥

Idag ska jag bara ta det lugnt och kanske cykla ner och sola sen kanske jag tar en promenad lite senare. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Julia

sv; nice, vart ska du?:)

2009-08-02 @ 15:11:43
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test