Bara tidsfördriv!

Har inget bättre för mig just nu och har sett att många andra har gjort såna här så kan väl också göra en!

SENASTE:
Kompis du träffade: Bea & Emma
Du pratatade i telefon med: Haha kim!
Du kramade: Lillebror :)

IDAG:
Är det:
Måndag
Kläder: tajts, mjukiströja
Är bättre än igår: kanske lite bättre väder, men bara kanske!

IMORGON:
Är det: tisdag antagligen
Planer: Städa, baka med syrran
Någonting tråkigt som händer imorgon: Händer aldrig tråkiga saker, hehe

FRÅGOR OCH SVAR:
Det första du gjorde i morse?
åt frukost!
Vad åt du sist? naturgodis
Vad irriterar du dig på? finns mycket
Tror du på distansförållanden? jodå
Vem tänker du på just nu? Hemlis
Tror du att personen tänker på dig med? ingenaning
Vart reste du sist? karlstad, haha men lugn det blir resande snart
Vad gjorde du igår kväll? Myste med bea & emma
Liknar du din mamma eller pappa? inte enligt mig
Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,): kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? absolut!
I vems säng sov du inatt? min, finns ingen skönare säng!
Vilken färg har din tröja? svart
Saknar du någon? Ja och inte bara en

SORG:

Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? tårar tar aldrig slut, eller?
Har du någonsin gråtit dig till sömns? ja
Gråter du när du skadar dig? nejdå, men beror ju på hur ont skadan gör

LYCKA:
Är du en glad person? ja när jag har lust
Vad gör dig glad? mycket :)
Önskar du att du var lyckligare? nej
Är lycka överskattat? Nej
Kan musik göra dig glad? jadå

KÄRLEK:
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig''? ja
Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig''? ja
Har du en flick/pojkvän? nej
Är du nöjd med det? ibland, ibland inte
Har du varit otrogen någon gång? nej!

HAT:
Vem hatar du verkligen? Ingen
Har du någonsin gjort en hat-lista? haha sånt fjant håller inte jag på med!
Är du en mobbare? nej de tror och hoppas jag verkligen inte!

NUVARANDE:
Nuvarande humör? sådär, är tröttt
Nuvarande frisyr? ingen

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling? nej
Druckit bubblor? ´bubblor?
Tappat bort glasögon/linser? ja
Brutit ett ben? Nej, är jäkligt glad för det
Röntgats? ja
Krossat någons hjärta? Ja vet faktiskt inte
Gråtit när någon dött? Ja

KLÄDER:
Äger du ett plagg från en second hand-butik? Tror faktiskt inte de än
Hur många par skor använder du regelbundet? Brukar inte räkna men nu på sommaren blir det nog minst 10 iallafall!
Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? nej
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? vet inte, men däremot skor! :)
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? Om det var ett måste så
Har du någon gång burit en folkdräkt? haha nej
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? Inte slängt men aldrig använt det mer
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? Ja den säger en hel del!

PERSONER:
Vad tycker du egentligen om kungen?
Han verkar vara riktigt stel!
Vem vill du se som julvärd julen 2009? Ryan Scheckler
Vem är den bästa läraren du någonsin haft? MP, EVL, LB :)
Vilka är dina förebilder? Bra fråga
Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Nej bryr mig inte heller

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test