Summer

Hej på er!
Det är sjukt vad varmt det är ute nu men det är bara härligt! Idag har jag  inte gjort så värst mycket, bara chillat och solat hela dagen. Förutom på kvällen för då sprang jag och mor till stugan och hälsa på mormor & morfar. Sen kom bror och far i bilen. Vi bada lite och det var bra skönt efter 9 km. Men vi gick några gånger, hehe. Sen så fika vi och åt jordgubbar med grädde, de är sommar de! Jag och emil åkte liten sväng med båten och då träffa vi på tyskarna så fick prata lite tyska också.

Nej nu väntar tvn och kladdkaka med jordgubbar, gottit! Hörs väl imorn kväll eller nått sånt, Ciao!

Kommentarer
Postat av: matilda

Men sluta jag ÄLSKAR kladdkaka och jordgubbar :O:O :D

vad gör du? :)

2009-07-03 @ 09:40:20
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test