060609

Gomorron men kom på att klockan är ganska mycket. Bea sov kvar hos mig igår så vi har sovit halva dagen, så skönt! Somna direkt jag la mig i sängen igår och tror Bea också gjorde det. När jag vakna så tänkte jag ta ett kort på henne för trodde hon sov men hon hade tydligen vaknat före mig så hon blunda bara och när jag precis skulle ta kolla hon upp och jag flög nästan ut ur sängen, så jäkla skraj blev jag, haha!

Vi har lyssnat på musik och pratat men hon åkte nyss hem. Snart kommer patrik hem och då blir det grillning, mums. Tänkte lägga upp bilder fråna hans student men gör det senare idag. Sen blir det nog en lugn kväll idag.

Ha en trevlig lördag! puss


Kommentarer
Postat av: ♥Sandra♥

mysigt att grilla :)

2009-06-06 @ 21:53:05
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test