200609

Hej på er, haft en bra midsommar?

Igår efter vi hade varit hos farmor så åkte vi hem och gjorde iordning oss och sedan åkte vi till familjen ekström där det blev fika, brännboll och grillat. Mycket trevligt! Sen så åkte jag och Felicia med Ebba till en klasskompis på fest. Men var lite smått drygt där men kul och träffa gamla nior. Sen så träffa jag Sofie och vi åkte upp till sången för det var tydligen fest där. När vi kom dit så var det lite fler folk som stod utanför. Där inne var det som en släktträff så man kände sig lite fånig att komma dit, men tror att jag inte var ensam om det. Men senare blev det bättre för det kom folk hela tiden och musiken sattes igång så det blev mycket dansandes. Hade så jäkla ont i fötterna men sånt är livet =). Det var en rolig kväll. Tack alla mina brudar för en supertrevlig midsommar!

Gick upp runt nio för jag och emelie cykla ner till stallet för vi skulle rida med Emma. Var väl sisådär 3 år sen jag red och det var superkul! Vi red ut i skogen och hoppade och det kändes inte alls att man inte hade ridit på flera år, grymt roligt var det! Nu ska jag fixa nått att äta, hörs sen! puss

Kommentarer
Postat av: emeelie

SV: haha ah, jodå den var helt okej, lite tråkiga saker som händer också, men det är ju typiskt att det ska hända på midsommar..

hur var din?=)

2009-06-20 @ 17:32:04
URL: http://emartell.blogg.se/
Postat av: emma

söt blogg :)

2009-06-20 @ 18:21:06
URL: http://likeemma.blogg.se/
Postat av: emeelie

SV: vad bra!:D

2009-06-20 @ 20:02:31
URL: http://emartell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test