280609

Hej på er!

Blev inge bloggande igår så berättar lite nu vad som hände. Först på förmiddagen åt jag, mor och lillebror mjukglass innan jag skulle till frisören och göra slingor. Blev inte så stor skillnad men solen kommer ta mycket nu så det är lugnt. Sen gick jag hem till Bea och vi solade lite innan hennes faster kom. Då körde hon ner vattenskotern till oss i Sörälgen. Vi var på sjön i 6 timmar ungefär. Är så jäkla kul och åka och det är en så härlig känsla! Man vill aldrig sluta åka. Iallafall så åkte vi till Skoglund för hennes föräldrar var där, då åkte vi ring bakom skotern. Hennes far körde och då går det itne sakta kan jag lova. flög av flera gånger och i slutet så drog han på som tusan så vi flög på vattenytan innan det tog tvärstopp i vattnet. Men det var bra kul! =)

Gick upp vid 6 imorse för skulle vara vid frissan vid 7. Hår & makeup modevisningen är idag klockan 6! Kanske inte ska förklara hur håret är nu så det får vänta tills efter visningen. Så nu får jag inte vara ute i solen på hela dagen, men så kan det vara ibland. Så tänkte kolla på en film och vattna alla blommor så tiden går lite fortare. Vi hörs! :)


Kommentarer
Postat av: sofia.

tack (:

dsm (:

2009-06-28 @ 11:41:15
URL: http://lagomlitensoffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test