Avslutningsmiddagen!

Kvällen var så jäkla grym! Fan va kul vi hade, helt otroligt. Först vid 5 åkte vi ner och kollade på vårshowen med familjerna. Sen efter showen blev det mingel och massa foton hela tiden med massa folk! Sen när vi hade minglat så var det dags att dra den killen man skulle få sitta med. Fast man satt åtta stycken i varje bord. Jag fick klöver fyra och ingen annan hade den så fick dela killen med en annan tjej, men det gick suveränt =) Sen när alla hade tagit plats vid alla borden så var det dags för maten. Det var potatisgratäng med rostbiff och sallad, till efterrätt blev det pannacotta med hallon, asgott!

Sen uppträde några lärare med sina egna låtar, så jäkla roliga var dom! Efter maten mingla alla lite innan musiken sattes igång. Jäklar vad vi dansa! Hade klackar så hade så jäkla ont i fötterna när jag kom hem, fick till och med en blåsa som känns idag också. Men bara och bita ihop! Vi dansa i flera timmar till både nya och gamla låtar såsom Auqa och Spice Girls! Sen vid 11 var det slut, kvällen var suverän! Tack alla för en trevlig middag! Och mina bästa var så himla snygga!  


Vid minglet, mina söta tjejor!


Stiliga pojkar!


Alla var så snygga den kvällen! :)


jag och Felicia, så snygg så!


Jag och min bordspartner.
 

Jag och bästa magnus!


Lite 9:or ! :)


Kommentarer
Postat av: Julia

vad fin du var :)

2009-06-12 @ 14:40:28
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: e

skaffa lite större bh kanske? dina bröst trycks ju upp till ansiktet ;P

2009-08-16 @ 13:48:18
URL: http://http://www.emmasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test