Ganska härlig Onsdag!

Ja den har varit ganska soft. Först så hade vi hemkunskap och vi fick fylla i en enkät om året som varit, och vi var bara tre stycken där för andra halvan tränade inför vårshowen och dom andra trodde att vi hade sovmorgon tydligen. Aja iallafall så slutade vi efter 10 minuter. Så gick till mormor och hälsa på för i skolan är det ju dött! Sen vid tio hade Skol-if avslutning så vi fika, mycket gott var de! Hade ingen lektion förrän vid halv 12 så träffa Bea och vi gick till Mexicano =). Sen gick jag till skolan och vi 4 som var där ( Bella kom sen) städade våra egna skåp och de andras i klassen och lämna in våra skåpnycklar så är 100 kronor rikare nu, hehe. 

Sen fick vi reda på att vi inte hade nån Tyska och istället skulle vi ner till knuthöjdsmossen och ha Biologilektion där i 2 timmar (?) . Inte en chans att jag skulle dit ner och frysa ihjäl mig så åkte hem istället för vi hade ändå ingen Slöjd. Det var min skoldag, snart ska jag ner på Barmarks träning så ska käka lite och välja klänning till middagen imorgon. Har två stycken som jag hade tänkt att ha på mig men vet inte vilken än. Så det får ni se imorgon! :) Bye!

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: sant :)

2009-06-10 @ 18:56:51
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test