Skolavslutning!

Äntligen är det sommarlov! Så jäkla skönt och sluta skolan, har verkligen längtat dom sista veckorna. Men det blev lite tårar när vi satt i matsalen och hade avslutning. Kommer sakna alla men förhoppingsvis kommer man väl träffa några sen med. Vi hade först avslutning i matsalen med utdelningar av pengar av olika slag. Fick idrottstipendiet framröstar av klassen, tack! =) Sen så sjöng kören lite och i slutet ställde alla lärarna upp sig i en rad och då var det bara att tacka alla även om man inte gilla någon. Sen gick min klass till klassrummet där det blev tårta, tårar och fotografering. Sen fick vi betygen också! Är faktiskt nöjd, mer än nöjd! Fick sammanlagt 270 poäng vilket jag inte alls trodde från början men fick MVG i Samhällskunskap och det är fyra ämnen, alltså fyra MVG bara det. Sen fick jag två till MVG och tre G och resten VG! Måste ju få skryta lite nångång iaf.

Sen när allt var slut fick jag några rosor av famor och sen mötte jag upp mamma och dom. Vi åkte till mexicano med Felicias familj och en till, det var gott! :)


Min klass, 9C !
 

Haha bjuder på den! Bella och Elisabeth, kommer sakna er!


Davve, så jäkla rolig kille! :)


Hade på mig klänning, skärp och Väska från Gina Tricot, sen
skinnjacka!


Bye!

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Tack så mycket, du med :D

Hur är det idag ??

Kram

2009-06-13 @ 10:58:15
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: linnea h.

kommer sakna klassen som fan! :( <3

2009-06-17 @ 12:38:04
URL: http://linneahultman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test