Solig dag och sommarsöt klänning

Lite dålig uppdatering här men har varit ute i solen hela dagen i stort sett. Har legat ute och pressat i solen men tycks ändå inte fått nån färg. Har spelat, fotboll, kort och ätit tårta som de andra dagarna typ. Åkte till mormor & morfar innan träningen men dom har ju flyttat ut till sommarstugan som jag glömde bort. Men jag cykla ner till affären och köpte svenska jordgubbar till mig själv, mums ! Det är äkta sommar de =). Sen har jag även tränat och nu sitter jag och kollar på Allsång med Lotta, det är ju premiär idag. Vill till både Liseberg och Grönan i sommar men hur ska jag hinna de? Sen måste jag ju spara pengar till Spanien resan, fick ju inge sommarjobb heller!





Förresten jag vill ha den här söta klänningen från H&M ! Nu ska jag fortsätta kolla och sen ikväll är det ju Beck, hämndens pris. Tror inte jag har sett den. Puss






Kommentarer
Postat av: elaine

oj jäklar vilken snygg klänning :D

2009-07-02 @ 20:58:30
URL: http://elainehaaghimmelstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test