Söndag

Hej på er!

Min dag har varit bra i stort sätt. Vakna runt 11 men kunde ha sovit hur länge som helst omjag kunde. Vilket jag inte kunde för skulle åka hem till Felicia sen vidare till Hanna för att träna våran dans till vårshowen. Kommer skratta som fan och darra benen av mig, men det är ju en oseriös grej så äsch vem bryr sig? Iallafall så kom mami och hämta mig sen och då åkte vi in till G-hyttan och köpte glass. Den glassen är underbar!

Åkte och hälsa på mormor & morfar innan fotbollsmatchen. Fikade och så. Sen blev det match och det blev oavgjort, men bättre än förlora iallafall! =) Nu lyssnar jag på musik och ska snart sova. Förstår inte hur jag kan vara så trött när jag har sovit flera timmar i helgen. Men vi börjar halv 10 imorn så lite skönt är det. Vi har klassdag imorn och på tisdag! PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra♥

Precis :) Hoppas du har haft en bra dag!

2009-06-07 @ 23:46:07
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test