Studenten & Studentfest!

Fredagen började med att jag gick upp tidigt för att hjälpa mamma med det sista tills allt folk skulle komma på eftermiddagen. Sedan fixa jag mig iordning lite och sen åkte vi in till Örebro för att kolla på Bror när han tog studenten, GRATTIS! =) Vädret var inte toppen men det regna iallafall inte och det var ju bra. Stod och vänta en timme tills alla skulle springa ut. Sen när alla hade sprungit ut så åkte dom dumper och lastbilar, åh vill också ta studenten!
Sen när vi kom hem kom det lite folk och vi åt smörgåstårta och jordgusstårta.

Sen åkte jag hem till Bea. Vi tagga med musik och fixa iordning oss inför kvällen. Sedan fick vi skjuts till Dennis 20-års fest. Träffa massa trevligt folk och drack lite. När klockan närma sig nio gick vi vidare till hembygdsgården där det var studentfest. Gick med Bea, Eve och Anna och hade mina nya klackar så mina fötter gjorde så jäkla ont så fick springa ifatt dom ibland. När vi väl var framme så gick dom andra in för dom hade biljett, men hade ingen och egentligen var det bara för gymnasielever men smög in ändå! Vi dansa och träffa mer trevligt folk. Fredagen var så jäkla suverän och allt var toppen! Tack för en toppenkväll brudar!
Hade med oss kameran men vi hade så roligt så glömde ta kort, men det blev några få kort iallafall för er som vill se!



Påväg till studentfesten!


snygga brudar!


jag!


Väl hemma somna Bea direkt, så söt!

Kommentarer
Postat av: eve ritz

haha de var toppen :) synd att mitt ansikte inte vill vara med på kort bara ;D uglyface! plankarn :D

2009-06-10 @ 12:52:23
Postat av: ellan

Ja!:) Ge dig nu eve, du är ju SNYGG!

2009-06-10 @ 16:11:51
URL: http://ellane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test