Nu kan du komma våren!

Hej!

Vart var solen idag? de skulle ju bli så fint och hade verkligen hoppats på det. jaja, det blev skola för min del idag iallafall. Hade bara lite ont i halsen imorse så var bara att åka till skolan. Sen var jag tvungen för att imorn har vi matteprov och idag var sista dagen för genomgång. Men förstod inte ett piss av det läraren förklarade, eller rättare sagt han kan inte förklara.
 
Men nu känner jag mig lite hängigare, har mer ont i halsen och lite huvudvärk, men inte så farligt. Men har tagit bra många alvedoner bara för att "jag kan ju få ont i huvudet sen" hehe, äh jag måste ju till skolan imorn så är väl lika bra. Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, har inte orkat heller. Så nu ska jag dricka te och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test