solen skiner & jag är sjuk!

Hej!

Gud vad härligt väder det är ute,solen skiner och snön börjar smälta bort. Men så typsikt att jag är sjuk. Så solen får gärna stanna kvar nu så jag också kan njuta av den! 

Igår blev det inget bloggande för orkade verkligen inte, men nu börjar jag gå mot förbättringsvägen. Idag har jag ingen feber, men lite ont i huvudet och halsen. Så idag åkte jag ner till sjukstugan för att ta halsprov. Fick sitta och vänta ett bra tag, men så är det alltid när man är där. Svaret blev halsfluss som jag redan anade. Får medicin idag så om jag mår bättre imorgon så blir det skolan. Känns faktiskt bra för det är så tråkigt att sitta hemma själv, man kan inte göra någonting. Sen har jag inte tränat på en vecka så vill bara bli frisk och komma igång igen, kommer kännas jobbigt men men.
Har inte så mycket mer att skriva för har inte hänt någonting för min del.. Så Ciao!


Kommentarer
Postat av: malin

med er såklart ;)

2009-03-19 @ 18:43:37
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/
Postat av: rebecca

Krya på dig :)

2009-03-19 @ 19:15:28
URL: http://rebeccaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test