Sommarväder idag

Men det var det inte imorse, usch det var ju alldeles grått och tråkigt ute. Men sen kom solen fram och nu är det riktigt varmt ute. Ännu en skoldag gjord och nu är det inte många kvar till sommarlovet! härligt, like it. Nu har vi bara en uppsats och Engelska prov kvar om jag inte minns fel. Sen kommer jag gå några halvdagar och sånt eftersom jag är med i Skol-if och elevrådet, haha men det är ganska soft. Sen nästa vecka går jag bara tre inte allt för jobbiga dagar sen så är det lugnt :)

Har tränat barmark idag och det var jobbigt, har inte träna sen i torsdags och det kändes. Sen har jag bara ätit massa gott den här långhelgen och det märktes lite. Tänkte skriva lite på min uppsats men glömde svänga förbi hos mormor och hämta mina saker så det får bli plugg imorn!

Nu: Ducshen, beställa klänning och sedan blir det teven och det är något bra =). Puss & Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: okej vad kul :P nja inget planerat :P

2009-05-25 @ 20:30:42
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: bownii

ja det är helt underbart väder idag! :D:D

2009-05-26 @ 10:25:00
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test