TRESemmè hårvårdsprodukter

Tror nog att dom flesta har sett den här reklamen och jag har testat deras Schampo och Balsam. Jag använder dom med blå etikett och det är för extra slitet och torrt hår, även för frissigt. Och jag tycker håret blir suveränt. Det blir alldeles lent, glansigt och doften håller i sig i minst 2 dagar. Man behöver inte alls ta mycket för att det ska täcka hela håret. Sen känns de inte alls slitet eller svårt att kamma ut, som när man tvättar håret hos frisörn helt enkelt. Så dom är värda att prova!




Kommentarer
Postat av: CAMIE

SV: Okej okej ^^,



Ooh! Jag har tänkt pröva deras schampo och balsam och nu vill jag verkligen göra det när du säger att dem är bra :D Har tröttnat på "vanliga" budjet schampo^^, Vart köper man Tresemmés prylar da? :D

2009-10-23 @ 00:47:17
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Emma

sv; hehe jajamen, rösta gärna på mig till veckans blogg om du vill?:)



Vill pröva deras shampoo och balsam:)

2009-10-23 @ 15:02:45
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test