Medan jag andas.

Min dikt kom inte ens med i nomineringen till Lilla nobel vilket stör mig nå rejält, tycker faktiskt den var jäkligt bra!! Men de är som de är, men jag hoppas innerligt att nån i SP INTE vinner i år! GO HR!



Medan jag andas

 

Medan jag andas

hoppas jag

att din värme finns kvar

 

Medan jag andas

känner jag

dina tysta steg närma sig mig

som en vind i det tysta

 

Medan jag andas

hoppas jag

att jag kommer falla

som en ängel i din famn

 

Medan jag andas

känner jag

dina mjuka armar ta min kropp

 

Medan jag andas

hoppas jag

att den dagen mitt hjärta brast vid din bortgång

vill bli ogjord

 

Medan jag andas

vet jag

att den dagen gjort mig starkare

starkare än någon annan kärlek

 

Medan jag andas

andas jag

för vår kärlek

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test