2012

Igår så fick jag den briljanta idén vid 4 att vi skulle dra in och se 2012 i örebro, så sagt och gjort. Fixa mig lite och sedan mötte jag upp emma på bussen och sedan träffa vi sanna i Öret. Så gick och hämta bijletterna och godis och sedan inväntade vi bion. Och den var minst sagt grym!

Den var slut vid 12 och självklart så gick de inga bussar då så vi fånga in en taxi istället till lägenheten för de var svinkallt ute och ingen ville gå. Så sen blev det våfflor och mys innan vi somna ;).

Och nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen! natti♥

Kommentarer
Postat av: REBECCA

sv: tack :)

2010-01-05 @ 23:50:28
URL: http://rebeccaekstrom.blogg.se/
Postat av: emma L

"våfflor och mys", kallt skulle jag kalla de ;)

2010-01-06 @ 01:52:25
Postat av: ellan

emma; haha ja men de skulle vi ju inte tala om ;)

2010-01-06 @ 14:40:43
URL: http://ellane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test