Börjar bli rädd för mig själv..

Måste bara berätta en sjuk och rolig sak. Igår kväll gick jag och la mig vid tio typ för va så trött och praktiken började tidigt. Så vid kvart i tolv så blir jag alldeles pigg och kollar på klockan och den visar kvart i tolv, men de sjuka är att jag fatta inte att klockan var just kvart i tolv även om jag kollade på den, utan trodde väl att den var kvart över 5 (ställde klockan på den tiden). Så jag börjar klä på mig och då hör jag att emelie också har vaknat, för vi har rummen bredvid varandra. Men sen kollar jag på klockan igen och då fattar jag att den bara var så lite. Haha och emelie trodde också att klockan var så mycket när hon hörde att jag gick upp. Haha kan ju undra om man är så knäpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test