Cheap Monday



Gjorde ett riktigt kap när jag köpte förra årets jeans för 150;- . Är ju som hittat!

Nu är det helg igen, och nu är de ju den årliga marken här i hfs. Men jag ska på träningshelg i Filipstad så missar den men som sagt är väl ingen stor grej när man har blivit äldre. Var ju som roligast när man var yngre, så som 13-14 när man gjorde saker som man inte fick egentligen, och man slösa de en hel del pengar på bara skit, iallafall jag, roliga tider! de var på den tiden jag hängde med Jasmine ofta, och då menar jag verkligen ofta. Vi hängde typ varje dag och jag sov hos henne titt som tätt, och det blev en hel del sena kvällar som man inte fick göra egentligen. Haha rikigt kul var de, skulle inte tacka nej till om att göra om allt de där :D

Men det är ju trevligt att gå runt och kolla på alla marknadsstånd och mosa i sig marknadsnougat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test