Gorgeous


H&M

Denna korsett eller vad heter de? haha, aja ni ser ju själva vad de är. Den tycker jag är skitsnygg, men vet inte vad jag ska ha den till. Är ju snyggt med höga jeans eller kjol, men inte på mig..

Iallfall så har jag slutat för idag, den här dagen var tung.. Bara en massa arbetsuppgifter hit och dit så vet knappt själv vad jag heter.. Och inte nog med det så har vi fått en massa uppgfiter att ta med till praktiken, fyfan inte undra på att man inte hinner göra annat än och plugga. Känns så iallfall. Och bara för att gnälla lite så tänkte jag gnälla igen, våran datalärare är fan aldrig i skolan längre, så irriterande. Men han har väl mest glidit runt annars med så kvittar nästan....

Jaja så har fortfarande inge internet den här helgen heller, SKIT!


Kommentarer
Postat av: AGNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS ♥

skit snygg :D

2010-09-30 @ 19:44:57
URL: http://petterssonagnes.blogg.se/
Postat av: Craazzzyyyy

Hej vad gör du? :)

2010-10-01 @ 18:42:06
URL: http://crazylifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test