HÄLJA !




Den här helgen har inte varit lugn, hade träningshelg med laget och på lördag morgon började vi med spinning och Bodypump i en timme vardera precis efter varandra. Trodde jag skulle dö där ett tag på spinningen, åtminstone ramla av cykel. Och idag blev det träning och träningsmatch, och det blev vinst, skönt!

Och igår när jag kom hem på kvällen så drog jag på mig kläder och smink och sen vidare hem till M för att träffa tjejerna. Och senare drog vi törg, haha ;)! men jag kände inte alls för att vara ute för kände mig sjuk och var helt slut i kroppen. Men höjdpunkten var iallafall att träffa tjejerna! ♥

Och idag har jag kollat på fotboll med emma, är så trött så vi satt mest och skratta åt massa saker :) Och nu måste jag plugga, har nämligen kommit på att jag har ett prov imorn i ansvarsfull alkoholhantering, plus tyska helvete skit läxa!! älskar´t..


Kommentarer
Postat av: emma

ansvarsfull alkoholhantering, haha nått för dig ;)

2010-09-12 @ 22:18:39
Postat av: till emma

sv; ja fast de vore ju bra om du också kunde läsa den, kan höra om de går bra? hahah ;)

2010-09-12 @ 22:48:26
Postat av: Anonym

sv; ja fast de vore ju bra om du också kunde läsa den, kan höra om de går bra? hahah ;)

2010-09-12 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test