hellooo

Idag hjälpte vi hotellare till på en "företagsmässa" som 8 och 9orna hade i Folketshus. Var väl inget jag hade velat göra för gjorde de förra året med och har själv varit med på de där när jag gick i 8an och 9an så har hört och sett det ett antal gånger.. Men ibland får man bju till!
När det var slut var de bara och traska till tandläkaren.. igen. Ska de fortsätta såhär så kommer jag vara ruinerad sen när jag får börja betala. Får rysningar bara jag hör ordet tandläkaren.

Sen tog jag en promenad med mammsen och sen har jag bara tagit de lugnt. Och den där högen med plugg bara växer..... snart får jag väl börja damma den också ;). Nej nu får de bli en film sen sooooova! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test