Längtar som aldrig förr

Vill åka på kryssning nu, vill tatuera mig nu, vill handla massa kläder, vill utomlands, vill ta studenten nu, vill ut och se världen nu! När jag väl slutar skolan så tar jag mitt pick och pack och drar till Stockholm (eller nån annan fin stad). Fast vill inte lämna hfs..  Men man vet ju att man alltid har ett ställe att komma tillbaka till om de vore så liksom. Men de är ju ett tag kvar innan jag tar studenten så hinner ju både tänka och ändra mig. Men de blir nog bra vad jag än gör sen.

Denna fina lördag ska jag spendera hemma, har ingen lust att gå ut ikväll så Filippa vi får röja en annan helg i örebro! :D Nu tänkte jag ge mig ut o springa innan de blir en fet pizza! Har nog inte ätit de sen jag var i Rhodos, och då var de deras äckliga pizzor så har verkligen längtat efter en! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test