good weekend

I helgen har de ju varit marknad så i fredags hängde jag med bea och vi åkte runt lite och kollade på alla fulla människor. Marken var rolig när man var yngre! men vi åkte en karusell iallafall, fanns ju inte så många som de brukar.

Igår hade vi dm i innebandy på dagen men vi förlorade matchen så vi gick inte vidare. Men vi mötte ett division 1 lag så var nog därför. Sen åkte jag hem och gick på marken med lillebror och slösade massa pengar på sånna där klor man tar saker i. Sen åkte jag hem och fixade mig sen hem till bea och hade det trevligt. Sen åkte några vidare till flinken men jag stanna inte länge där, åkte lite bil istället och sen hamna vi på "tantfest" där dom gratta mamma, haha lite roligt:D.

Nu har jag hjälpt mamma med massa mat och sånt, hon fyller 40 så idag kommer släkten. Har precis suttit och vikt solfjädrar, tog bara 40 min.. haha:) men de blev fint!


Kommentarer
Postat av: En av tanterna:)

Tur ´´Tanterna`` har fest så ni får ha kul ;)

2011-09-11 @ 15:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test