Myskväll med Bea

Var det bara för mig det inte gick och blogga förut eller gick det inte för er heller? Det var iallafall bra irriterande! 
 
Men iallfall så sitter jag hos Bea nu och hon provar kläder till midsommar, hon blir så snygg! Vi har tagit en cykeltur till äffären tidigare ikväll och vi köpte Marabou med jordgubbar och godis, mums! Sen har vi kollat på en dålig film, fast vi prata mest om allt möjligt. Så skönt och bara sitta och prata om allt! =) Sen har vi nog inte gjort nått vettigt, men bra skönt och bara mysa. Så nu blir det musik och bara  ta det lugnt och njuta av sommarlovet!

Förresten, vill ni tjäna pengar på eran blogg? registrera er då på reklamen längst upp på min sida, helt gratis! Puss


Kommentarer
Postat av: Julia

det gick inte att skriva inlägg för mig heller förut, jättestörande :)

2009-06-18 @ 11:32:30
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: emma

gick inte för mig heller :)

2009-06-18 @ 12:31:20
URL: http://emmaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test