Vårshow och fix!

Började halv 10 idag för först skulle vi städa klassrummet och duka inför imorgon. Ska bli så skönt och sluta men kommer sakna alla! Sen så gick vi upp och kollade på vårshowen som var grym! Bättre än julshowen iaf. Tycker att lärarna var bäst och Martin såklart! 

Sen så skulle alla som inte var med i showen duka till middagen som är ikväll. Så är en aning stressad för hade tänkt att locka håret men kom just på att jag inte har en locktång (!) smart. Så vad jag ska göra med håret vet jag inte. Så nu ska jag hoppa in i duschen, raka benen och fixa mig lite. Tar med mig kameran också! Så vi hörs imorgon om jag inte bloggar sen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test