Påsklov

Åh äntligen är det påsklov, ska bli så himla skönt. Jag har inte tänkt och gjort något speciellt, det blir mest att umgås med mina fina vänner, hoppas på bio och shopping. Sen träna och bara ta det lungt, kanske nån fest också. Men jag har tänkt att åka iväg och shoppa snart också. Lovet är ju inte så långt men det duger för mig.

Idag har jag varit i skolan, hade styrketräning som vanligt. Sen gick jag och solade, sen tog jag en sväng till mormor & morfar och hälsa på innan fotbollsträningen. Idag var det inte alls lika jobbigt som förra gången. När jag kom hem målade jag, lillebror och emil målat påskägg, haha. Här kan ni få se några =)


Några av dom vi gjorde, haha Emil hade verkligen fantasi! =)


Kommentarer
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; kul att du är med :D

2009-04-10 @ 00:29:46
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Tyvärr blev inte din blogg nominerad till veckans blogg denna veckan, men det kommer flera veckor och kanske blir din blogg nominerad nästa vecka. Tack för att du medverkade!

Checka vilka som blev nominerade ;-)

2009-04-10 @ 13:31:54
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test