MÅNDAG

Det är ännu en ny måndag och ny vecka, dagarna bara rullar fram. Vädret är piss idag och vi vet ju alla att det inte är ovanligt. 
Idag fick vi reda på det sista matteprovet denna termin. Det gick väl som de brukar, sådär. Vet faktiskt inte vad jag ska göra för att få mer än G. Hur mycket jag än pluggar så blir det ingen skillnad, men antar väl att matte inte är min grej helt enkelt! 
Nu är det bara den här veckan kvar som vi kan kalla "arbetsvecka" som vi har innan Jullovet för nästa vecka har vi program intigreringsvecka. Alltså att vi gör roliga saker med alla andra klasser typ. Så denna vecka har jag de här kvar att göra: 
* Projekt & företagande Prov
*Inlämningsuppgift NK
* Svenska muntlig redovisning
Ser så fram emot det.. Men ska bli skönt och ha de gjort och allt annat vi har gjort ända sen vi började i Augusti! Nej nu måste jag diska, plugga och sen blir det nog sola. puss/ellan

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Haha, vi ska vara Bloods and Crips. Om du vet vad det är? är typ ingen som vet :p

Men vi ska såhär dela upp, så halva laget är blåklädda, andra halvan är röda, och själva stilen är att vi ska vara gangstaass! ;) <3

2009-12-07 @ 22:46:46
Postat av: sofie

ååh glömde skriva namn ^^ :) <3

2009-12-07 @ 22:47:08
URL: http://sofiesamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test