Kvälls update

Den här måndagen är nog en av mina bästa på länge. Slutade typ halv 2 istället för halv 4, åt god mat hos mormor & morfar, spelade lite kort, sen har jag träffat några av tjejerna.

Vi åt sannas goda hallonpaj och kollade på Dead Girl, den var så dålig, konstig och äcklig. Inte läskig men ändå kommer jag vara lika livrädd som alltid när jag kollar på äckliga skräckfilmer. Men vi avslutade iallafall med en film med Christina Aguilera, kommer inte ihåg vad den heter men sjukt bra och snygg kille med i den!

Nu ska jag sova lite, känns som jag är påväg att bli sjuk också... fan vilken dålig tajming isåfall, inte tränat på två veckor!! får panik. Aja får hoppas jag känner fel! godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test