Hemma en sväng

Åkte hem idag för att träna innebandy. Vi har fixat klart med lägenheten och varit till IKEA. Skolan har ju börjat för min del iallafall och det verkar skitbra. Den är helt ny, snygg och fräsch. Men det enda jag stör mig på är att vi inte får ha uteskor på oss för att golvet blir förstört och städerskan inte ska behöva städa så mycket, herregud är inte det hennes uppgift eller?

På måndag får vi våra datorer i skolan, apple. Kommer bli skönt så jag kan blogga lite även när jag är i Örebro. Men iallafall så ska jag krypa ner i sängen snart för måste ta kvart i 6 bussen för vi börjar 8, lockande! Hörs nån dag, ciao!


Kommentarer
Postat av: linnea h

gud vad lyxigt med apple datorer :o



jo med mig är det bra! =) lite slut nu efter en varm dag på pihlskolan, men ;)

2009-08-19 @ 17:49:40
URL: http://linneahultman.webblogg.se/
Postat av: linnea h

gud vad lyxigt med apple datorer :o



jo med mig är det bra! =) lite slut nu efter en varm dag på pihlskolan, men ;)

2009-08-19 @ 17:51:44
URL: http://linneahultman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test