STILL ALIVE


Gud vad jag tycker hon är snygg

Än iallafall, hehe. Dom senaste dagarna har jag inte haft någon lust att skriva något men nu är det kanske dags.. Har varit i Örebro och kollat lägenheten, men bara utanför för har inte hämtat nyckel ännu. Gjorde andra viktiga saker där. Har läst en massa, solat, tagit spruta för Twinrix, fixat klart olika fonder och inte alls gjort något speciellt.

Har hunnit med att baka kolakladdkaka och tagit spruta. Nu väntar pannkaka med blåbärssylt, mumsigt värre! Ciao ;)


Kommentarer
Postat av: Millah

säg aldrig så, så sa jag också förut men alla har ju lika stor chans och vinna, så man ska aldrig säga förut :)



Nej jag tjänar inga pengar,samarbetar bara och ibland kan man få någon produkt för det. och så :) Men man gör det mest för ens läsares skull :)

2009-08-11 @ 16:39:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test