2009

Ska väl göra som alla andra då ;) men vetto tusan om ja kommer ihåg allt från hela året, haha

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja en hel del!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inte ens något och kommer inte ha något i år heller!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? Ja de kan man säga ;(
5. Vilka länder besökte du? Spanien
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Många faktiskt :)
8. Vad var din största framgång 2009? Att allt går bara man vill!
9. Största misstaget? hm.. inget vad jag vet iallafall
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? inge skadad bara förkyld lite här och där
11. Bästa köpet? oj de var svårt, men alla mina skor
12. Vad spenderade du mest pengar på? onödiga saker
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja mycket! mina vänner, mina slutbetyg, alla härliga sommarkvällar/nätter,
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? många!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare förhoppningsvis ;)
16. Vad önskar du att du gjort mer? handlat mer skor...
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget
18. Blev du kär i år? nej
19. Favoritprogram på TV? Anna Anka! haha, och GG
20. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna!
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Lårhöga stövlarna
22. Något du önskade dig men inte fick? nej :)
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? åt massa tårta!
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja om de hade varit bättre sommar!
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Blandat
26. Vad fick dig att må bra? mycket!
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Ryan Schenkler (stavning?)
28. Vem saknade du? Mina två underbara vänner som flyttade till Leksand! <3
29. De bästa nya människorna du träffade? Frida! =)
30. Planer för 2010? Självklart!

Kommentarer
Postat av: Angelika

sv: okeej, jo det är bara hur bra som helst med mig =D hihi

2009-12-30 @ 20:27:33
URL: http://ankipankih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test