MODEVISNING

Kom precis hem efter en stressig men helt okej dag. Började halv 12 idag och då var det bara att säga igång och fixa iordning våra modeller vi hade. Jag hade en punkare som jag skulle fixa så det blev mycket tupera spray och allt sånt, sen sminka henne med mycket svart och sotning. Hon vart gör snygg!

Sen vid halv 4 var det dags att gå upp till slottet och fixa iordning inredningen och modellerna körde några genrep. Sen vid 5 var det insläpp och första visningen var det inte så mycket att hänga i julgranen men sen vid andra och sista visningen var det mycket folk. Och alla var skitduktiga! Så det blev en lyckad dag =). 

Imorn har vi lite sovmorgon och det gillas. Slutar runt 2 men går nog lite tidigare för ska ta svinsprutan imorn, har bestämmt mig nu! Nej, nu måste jag fixa lite saker sen ska jag sova! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test