Rix FM

Igår fick det bli Rix FM i Karlstad med några utav mina brudar. Vi kom in vid 5 ungefär och då gick vi runt lite på stan. Letade efter en bikini från H&M men det var så utplockat så det blev ingen. Sen gick vi och åt på donken. Det bästa just då för det var ju folk överallt. sen gick vi uppåt mot scenen och folk var det överallt. Men vi försökte tränga oss in längre men jag och Felicia kom inte så långt så vi stod där en stund och sen gick vi runt lite och vilade fötterna. Ångra att jag tog klackarna, har jordens blåsor idag!.

Det var en trevlig kväll och nu ska jag äta frukost. Kanske kommer in nån bild sen. Ska ut och njuta av solen nu! Hörs sen ♥

Kommentarer
Postat av: stephanie

hejsan.fin blogg.

2009-07-02 @ 12:24:14
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: elaine

tack :)

2009-07-02 @ 22:29:08
URL: http://elainehaaghimmelstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test