KLASSDAG

Idag och imorgon har vi klassdagar som vi ska göra nånting med klassen. Så på förmiddagen har vi varit och klättrat den där banan nere vid Herrgården. Det var sjukt roligt men trodde att jag skulle dö endel gånger, mina ben darra och svettades som fan. Usch var så jäkla rädd men det var verkligen en upplevelse. Det fanns 3 olika banor, lätt, medel och svår tror jag det var. Klättra allihopa. Sen så åt vi på Mexicano och Espana, man fick välja. Så nu är alla hemma och ikväll ska vi grilla och tälta för dom som vill, mysigt !


Liten del av klassen!


Snygga brudar de där !


Min sötis var inte ett dugg rädd ! =)


Sen åt vi på Mexicano,Gott!


Nu ska jag duscha och fixa iordning lite saker ifall jag ska tälta, vet inte än. Sen ska jag fixa maten och äta lite jordgubbar, mums!

Kommentarer
Postat av: felicia

du ska tälta !!!!!!! :D <3

2009-06-08 @ 15:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test