skolan, dagens & våfflor

Hej!
Var ett tag sen jag bloggade, men har inte haft tid och så. Idag hade vi nationella i engelska. Det kändes faktiskt bra, skrev om min framtid. Sen så hade vi muntlig redovisning på Fysiken istället för ett skriftligt prov, vilket var tur för vi fick se de gamla proven och jag kunde ingenting.
Sen så tänkte jag visa dagens med dåliga bilder, aja sen har jag ätit våfflor idag också, är det inte våffeldagen idag? iallafall så har jag inte tänkt och gjort något mer idag, blir ingen träning för har fortfarande as mycket träningsvärk sen i måndags! Oc h inga läxor eller prov har vi heller, skönt!




Tights, gina  stickad väst, vero moda  skinnjacka, cubus  converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test