skolan & tandläkarbesök

Har haft ont i min tand och i tandköttet ända sen i lördags, så mamma fixa en tid till mig idag. Det visade sig att jag hade infektion under tanden som jag lagade när jag gick i åttan. Alltså måste dom ha fuskat när de laga den. Så nu ska jag dit minst 3 gånger till helt i onödan. Jag hatar verkligen tandläkaren, usch blir nervös varje gång jag ska dit.

Idag hade vi matteprov, och det gick väl som det gick.. hade sån tandverk att jag inte visste vad jag skulle göra. Aja vi hade bara tråkiga lektioner idag. Orkar verkligen inte med skolan längre, är hur tråkigt som helst. Längtar tills vi slutar, bara 2,5 månad kvar, haha fyfan vill inte ens tänka på det. Men förhoppningsvis kommer det gå rätt så fort eftersom vi har påsklov och säkert några studiedagar =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test