Min dag

Hej på er!

Min dag började med att jag åkte till skolan och hade svenska som enda lektionen. Sen efter svenskan så var vi på en föreläsning i folketshus. Det var en gubbe som hade överlevt andra världskriget. Han var runt 80 år och berättade om sitt liv som fånge i 9 koncentrationläger och allt så där hemkst! Det var sjukt spännande och intressant men det är ju inget sånt som är kul att få höra. Sen var jag tvungen att gå för var bjuden på mat nere vid Herrgården eftersom jag har fått stipendium. Det var gott med varmrätten var väl ingen höjdare precis, fick mos och nån köttbit. Trodde det skulle var lite "lyxigare" mat. Men iallafall så fick vi en ros när allt var slut och den var skitfin.

Tillbaka i skolan  hade klass Vett & Etikett och sedan slutade vi. Så det blev en chill dag med baa en lektion! Imorgon har jag bara en lektion och det är SO, fast vi har ju engelska prov direkt på morgonen men det räknas väl inte så. Har även spelat fotbollsmatch, vi förlorade efter en jämd match! Och nu har jag skrivit klart det sista på uppsatsen, skönt!

Nu ska jag sova, kan ju lägga upp en dagens imorn kanske. Puss & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: natta

tack men jag tror inte att din röst blev registrerad då du glömde blogg adressen :S

2009-05-29 @ 00:36:36
URL: http://natalies.se
Postat av: bownii

hur har din dag vart? kram

2009-05-29 @ 16:04:35
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test