Söndag

Idag skulle jag ha åka på fotbollsmatch men mitt knä pallar inte de. Så är lika bra att vila. Iallafall så är det söndag och jag ska plugga. Har Biologiprov på tisdag som verkar svårt. Sen tänkte jag ta cykeln och fusksola. Vet att det är fint väder idag vilket är skönt, men det kommer inte ta lika mycket om jag solar ute ändå.

Min kväll igår blev inte som jag tänkt mig, men så kan det bli ibland =).  Jag var hemma och kollade på Eurovision song contest. Trodde faktiskt att Marlenas låt skulle gå bättre än vad den blev. Men Norges bidrag var inte så dåligt ändå. Sen är det ju positivt att Norge vann för de blir ju närmre för Sverige att åka nästa år, haha!

Nu är det inte många skoldagar kvar till sommarlovet! Det är sjukt vad veckorna går, helgen är ju redan slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test