Tisdag

Hej!

Hade sovmorgon idag till 10 för vi hade ingen idrott. Istället hade vi klockarmaran. Det gick bra tills jag fick så jäkla ont i knäet så var tvungen att gå, men det var ingen större fara för det kom ändå ingen tjej förbi mig. Så småsprang lite fastän det gjorde ont, men ville ju springa. hehe.
Fick reda på vårat biologi prov och fick ett VG, nöjd. Men tror inte att jag får det i slutbetyg. Har nyss skrivit lite på min SO uppsats, skriver om Barcelona. Så nu har jag renskrivit hälften men kan inte göra klart allt än för mamma såg att det var en Barcelona bok med i aftonbladet så hon ska köpa den sen, perfekt!

Nu ska jag käka mat sen är det fotbollsträning. Ska försöka springa så mycket jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test