Lika tråkig söndag..

Söndagar är sig lika varje gång, man gör inte nå vettigt alls, inte jag iallafall. Ska egentligen behöva plugga för strunta i stort sett med det igår,  men de är ju så tråkigt! Sparar allt till sista dagen sen sitter man där när väl provet är och tycker synd om sig själv för att man inte pluggade, bara kollade igenom allt en gång men vad hjälper de? 

Så idag tänkte jag va med på hockeyträningen, bra sugen! Känner på mig att mina fötter kommer göra ont, eller så kan jag inte ens åka. Haha nej men så illa kan de väl iallafall inte vara :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket ! :)

2009-10-18 @ 14:30:23
URL: http://louisefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test