2010 var året då jag bland annat gjorde..

Har gjort en liten sumering av 2010 som var ett jäkligt bra år. Har inte tagit med allt som sagt för då skulle de bli hur mycket som helst. Men kan ta de lite kort, sommarjobbade, åkte vattenskoter, umgick mycket med mina bästa, F & E kom hem ett tag. Många sommarkvällar som var guld värda, var på maskeraf fester, firade de som fyllde. Spelade mycket Innebandy, nu sesong med Filipstad som var ett bra val, var med på Allstar match, Elitträff. Så hoppas 2011 blir minst lika bra!! PUSS



Slutade 1:an


Köpte en snygg långklänning


Många roliga kvällar med Isa, speciellt stallet!

Var i underbara Strömstad med mamma, pappa & lillebror


Köpte ett par nya converse efter att ha haft dom andra i 2 år..


Hittade äntligen en vit kavaj


började umgås mer och mer med några från Sp


Började en ny sesong i Filipstad, blev lagfest och fyllde även 17!


Började gilla korshalsband och döskallar


köpte skor för sjukt mycket pengar..! gjorde även denna tatuering nere vid fotleden


Lärde mig att göra egen vit glögg


Kollade på syrran när hon gick modevisning


Firade Jul, massa mat och godsaker


klippte kort (som jag ångrar) och gjorde en tatuering längs ryggraden


Fotades för Thomas Kläder


Fick en blomring av syrran som användes flitigt tills den lossnade :(


Var i Göteborg hos kusinerna och lilla Wilgot, Liseberg, badade och shoppade.


Många roliga kvällar med emma, + nathalies 18 års fest!


Hittade detta halsband i en burk hemma, haha. användes också flitigt i början på våren


Långt hår..


Gjorde min första tatuering dagen före Påsk


Kollade på isskulpturer


Firade midsommar hemma, på dagen blev de mat hos farmor.


sanna tog lite kort på mig!


Klantig på idrotten resulterade slitet ledband i foten, kryckor i några veckor = sämst kondition! hände i början på våren


början på våren.

Kommentarer
Postat av: nattis

min 18 årsfest.. kaos.. men snygga bilder ellanpellan ;)

2011-01-05 @ 22:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test