svårt

Inte så intressant kanske, men ingen har ju sagt att ni behöver läsa ;)

Ibland vill jag bara skita i allt och bara vara. Har insett att livet inte är en dans på rosor, fast de visste jag ju förut också men nu har jag börjat inse saker mer. Att man inte alltid kan få sin vilja igenom och göra så att de är bra för en själv. Men ibland känns de som jag är den enda som inte får de, om de är bra för alla andra så är allt bra. Det är så svårt och ta beslut om allt ibland, tänk om det händer något annat nu? fastän det kanske inte är bättre eller sämre, de värsta som finns. Men livet är inte rättvist jämt som man kanske vill egentligen.

Men vet inte om de är så här egentligen, känns bara så ibland.


Kommentarer
Postat av: emma L

vad nu ellan ? :o

2010-02-17 @ 10:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test