MITT 2009 I BILDER

Tänkte köra en årsresumé med bilder som de flesta andra ;) men kör med månader för har nämlingen mina bilder månadsvis, haha blir så krångligt annars! Så bjuder på lite bilder på bland annat det som jag har gjort!

MARS


Var bland annat på 17-års fest! nästan svart i huvvet!

S
Blev lite Party hos F, och de sluta galant! ;)
Hade inga bilder från April men blev säkert några tjejkvällar och annat skoj då!

MAJ


Ja som sagt, träffade tjejerna en hel del<3


JUNI

Klättrade bland annat med gamla klassen :)


Fikade en hel del med Bea ♥


Var med på hår och make-up visning!


Hade avslutningsmiddag med alla 9:or!


Åt jordgubbar och badade med vännerna ;)


Slutade nian! hårfärg: hmm grön?


Badade sålänge vädret tillåte, bea:)


Studentfesten med Bea!
Sen var de ju midsommar också men fick inga bilder ifrån det!
Och var även med på Allstar match i Innebandy!


JULI & AUGUSTI


Myste med de här tjejerna + fillan :)

 
Som slutade med fest!


Spelade spel som jag totalt ägde på! hehe


Var på Klicks Sommarturné med Mli & Mor :)


Var på Rix-fm med bästis! ♥
Började även skolan, gick första terminen på Stylist programmet!
Och åkte lite vattenskoter med bea och var i stugan med mormor & morfar♥

SEPTEMBER


Var i Spanien och & Barcelona med Bea :) hårfärg: blond!

OKTOBER & NOVEMBER

Var bland annat på Maskerad Party på Halloween!

FYLLDE 16!

DECEMBER


Bästa köpet i December!


Färgade håret och ser ut såhär nu i huvvet!

Gud jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort, har säkert missat en hel del men. Men året var grymt iallafall, massa härliga minnen och dessvärre ledsna minnen!


Kommentarer
Postat av: johanna

den där hår modevisningen, va den i krämaren? :)

2010-01-08 @ 22:04:12
Postat av: Till Johanna

Johanna: nej för du menar väl den där som virginska frisörer hade? :) de här var en där jag bor som 4 tjejer hade som har gått och går frisör ;)

2010-01-08 @ 22:48:14
Postat av: REBECCA

På studentfest bilden ser du väldigt nykter ut ellan ;p

2010-01-08 @ 23:39:18
URL: http://rebeccaekstrom.blogg.se/
Postat av: ilona

orka emd koder å skit lixom XD och ja håller med becca där, snygg fyllebild ;)

2010-01-09 @ 14:45:11
URL: http://iloonaa.blogg.se/
Postat av: s teffy

har du bytt till philskolan nu eller? :) ser dig ganska ofta nu ju ;p

2010-01-17 @ 23:02:24
URL: http://stephaniemattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test