LÖRDAGS KVÄLL - Party

Igår så hade vi sista innebandy matchen borta i västerås, efter bra kämpande så förlora vi dock. Men om vi hade satt alla våra chanser så tror ja att vi hade vunnit! så de blev tröstätande på donken. 

När vi kom hem så börja jag fixa mig lite inför patrykvällen. Hade på mig mina nya leggings, svart tröja och halsband. Inge märkvärdigt alltså. Men iallafall så blev de lite förkaka eller vad man ska kalla de hos stefan med paulsson och sanne, trevligt trevligt. Senare ner till Ritzmans som också var trevligt och skitkul! tack än en gång för att man fick komma!

Sov inte så länge idag, vaknade att min hals inte var som den brukar. Men de hade jag redan räknat med för kände redan igår att jag var påväg mot förkylning. Så då var det bara att städa rummet och nu sitter jag här. Vädret är underbart så kanske ska ta mig en promenad. :)


Kommentarer
Postat av: sofie

sv; förklarar imorn.. <3

2010-03-14 @ 13:25:12
URL: http://sofiesamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test